جراحی لبیوپلاستی (لابیاپلاستی)

لبیوپلاستی

هیچ کس دوست ندارد در مورد لابیای (لبه های واژن ) بزرگ صحبت کند، اما این نگرانی میلیون ها زن است. اگر پوشیدن لباس شنا یا شلوار تنگ (ساق) شما را نگران می کند یا در مقابل شریک زندگی خود احساس خجالت می کنید. خوشبختانه، یک عمل زیبایی ساده لبیوپلاستی می تواند به شما کمک کند تا اعتماد به نفس و رفاه کلی شما افزایش یابد.

 

  • لابیاپلاستی (لبیوپلاستی) چیست؟

لابیاپلاستی یا لبیوپلاستی روی لبیا مینور انجام می شود تا اندازه و ظاهر لبیا به حد مناسب برسد. در عین حال، لبیاهای بزرگ را هم میتوان با تزریق فیلر و یا چربی با سایز لبیا مینور متناسب کرد.

این روش را می توان با کوتاه کردن بافت اضافی و استفاده از بخیه های جذبی برای تناسب لبیاها انجام داد یا می توان یک ناحیه گوه ای شکل را در هر طرف لابیا مینور ایجاد کرد و سپس با بخیه آنها را به هم متصل کرد تا شکل مناسب به دست آید. نتیجه این است که لابیای داخلی کوچک‌تر شده و به‌طور قابل توجهی کمتر مشخص می شود و ظاهری متناسب تر پیدا می کند.

  • فواید لبیوپلاستی (لابیاپلاستی) چیست ؟

اکنون که درک بهتری از این روش دارید، بیایید به مزایایی که میلیون ها زن با انجام عمل لبیوپلاستی تجربه کرده اند نگاه کنیم.

1. افزایش اعتماد به نفس :

برای اکثر زنانی که لابیای بزرگ دارند، مسئله اصلی این است که این جراحی باعث افزایش اعتماد به نفس آنها میشود. پوشیدن بیکینی، لباس‌های تنگ یا رابطه با شریک زندگی‌شان می‌تواند عذاب‌آور باشد زیرا آنها نگران ظاهر اندام تناسلی خود هستند. انجام لابیاپلاستی می تواند این نگرانی را از بین ببرد و به شما این امکان را می دهد که نسبت به ظاهر خود اطمینان بیشتری داشته باشید.

لبیوپلاستی

2. استفاده از لباس های چسبان و تنگ :

پوشیدن بیکینی،  شلوارهای چسبان می تواند چالش برانگیز باشد.زیرا نگران خطوط یا برآمدگی‌های قابل مشاهده هستید. لبیوپلاستی از این مشکلات جلوگیری می‌کند و به شما کمک می‌کند تا احساس راحتی بیشتری داشته باشید، چه از نظر فیزیکی و چه از نظر احساسی، صرف نظر از اینکه چه لباسی بپوشید.

3. افزایش لذت جنسی :

مانند لباس، خودآگاهی و خجالت در ظاهر شما می تواند بر لذت جنسی شما تأثیر بگذارد. علاوه بر آن، بسیاری از زنان با لبه های بزرگ واژن در حین رابطه جنسی به دلیل کشیده شدن یا گیرکردن بافت احساس ناراحتی می کنند. اصلاح بافت از این مسائل جلوگیری می کند و همچنین اعتماد به نفس جنسی شما را بهبود می بخشد که به نوبه خود باعث لذت و راحتی بیشتر فعالیت جنسی می شود.

4. کاهش درد و ناراحتی :

لابیای مینور بافت ظریفی است و هنگامی که در معرض فشار قرار می گیرد به راحتی می تواند در اثر فعالیت جنسی و لباس های تنگ تحریک شود. علاوه بر این، ورزش، از جمله دویدن یا دوچرخه‌سواری، و سایر فعالیت‌های روزانه می‌تواند ناخوشایند باشد، زیرا در معرض پیچ خوردگی، چروکیدگی و نیشگون می‌شود. لابیاپلاستی، بافت اضافی را از بین می برد و به شما این امکان را می دهد که از فعالیت های روزانه لذت ببرید.

5. بهبود بهداشت و سلامت :

بافت اضافی همچنین می تواند محل نگهداری باکتری ها باشد و بهداشت را دشوارتر کند. برای زنان با لابیای داخلی بزرگ، این می تواند به معنای خطر بالاتر عفونت دستگاه ادراری تناسلی باشد .

انجام لبیوپلاستی می تواند خطر عفونت و سایر نگرانی های سلامتی را کاهش دهد.

  • روش های جراحی لبیوپلاستی (لابیاپلاستی) :

1. روش اصلاح (Trim procedure) :

این تکنیک اصلی است و اجرای آن طبیعی ترین است. همچنین پرکاربردترین تکنیکی است که توسط جراح زیبایی زنان استفاده می شود. در این روش قسمت اضافی لابیا مینور برداشته شده و بخیه می شود تا با لابیا بزرگ متناسب شود.

لبیوپلاستی

2. روش گوه (wedge procedure) :

در این روش یک گوه با ضخامت جزئی از ضخیم ترین قسمت لابیا مینور برداشته می شود. این روش بعد از جراحی نیز ظاهری طبیعی به لبیا  می دهد و لبه های چروکیده را حفظ می کند.

چندین تکنیک دیگر برای کوچک کردن لابیا مینور وجود دارد .همه این تکنیک ها مزایا و معایب خاصی دارند. اگر در نظر دارید لبیوپلاستی انجام دهید، نکته کلیدی برای اطمینان از نتایج مناسب این است که مطمئن شوید به یک جراح مجرب مراجعه می کنید.

  • بیهوشی برای جراحی :

لبیوپلاستی یا لابیاپلاستی یک جراحی سرپایی است. این روش را می توان در عرض یک ساعت به صورت جداگانه یا با سایر جراحی های زیبایی انجام داد. بسته به طرح درمانی که نظر جراح است و با شما صحبت می کند،می توان آن را تحت بی حسی موضعی یا بیهوشی عمومی انجام داد.

  • مراقبت های پس از جراحی :

ناحیه تناسلی زنان بسیار حساس است و به طور کلی نیاز به مراقبت مناسب دارد. بنابراین،بعد از انجام عملی مانند لابیاپلاستی، دستورالعمل‌هایی وجود دارد که باید از آنها کاملا آگاه باشید.

  1. شما باید از دوش گرفتن طولانی مدت خودداری کنید و هر بار پس از شستشو باید زخم را خشک کنید.
  2. آنتی‌بیوتیک‌های تجویز شده توسط جراح باید برای کاهش درد و التهاب مصرف شود ،
  3. تا مدت کوتاهی باید از دوچرخه‌سواری، دویدن و سایر فعالیت‌های بدنی خودداری شود.
  4. بازگشت زودهنگام به فعالیت ها می تواند بر زخم فشار وارد کند و روند بهبودی را بی جهت به تأخیر بیندازد.
  5. شما نباید لباس های تنگ  بپوشید زیرا باعث اصطکاک روی زخم می شوند.
  6. شما نمی توانید برای حداقل چهار هفته رابطه جنسی داشته باشید.

 

برخی از سوالاتی که باید از جراح خود بپرسید عبارتند از:

  • خطرات و عوارض کوتاه مدت و بلند مدت جراحی چیست؟
  • مزایای آن چیست؟
  • آیا پس از جراحی احساس کاهش حس در واژن یا کلیتوریس خود را تجربه خواهم کرد؟
  • آیا جراحی بر توانایی من برای ارگاسم تأثیر می گذارد؟
  • آیا محدودیتی برای استفاده از محصولات بهداشتی زنانه مانند تامپون پس از جراحی وجود دارد؟
  • آیا جراحی بر بارداری و زایمان آینده تأثیر می گذارد؟
  • آیا انتظارات من از جراحی واقع بینانه است؟
  • گزینه های غیر جراحی چیست؟
  • آیا واژینوپلاستی یا لبیوپلاستی تحت پوشش بیمه قرار می گیرند؟

 

اگر آماده هستید که اعتماد به نفس، راحتی و لذت بیشتری را در فعالیت های روزمره تجربه کنید،لابیاپلاستی ممکن است برای شما مناسب باشد.

برای برنامه ریزی و مشاوره شخصی خود می توانید با شماره 88328350-021  تماس بگیرید و یا به صورت آنلاین وقت بگیرید.

جراحی لبیوپلاستی (لابیاپلاستی)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بازگشت به بالا