تزریق فیلر به لابیا (لبیا)

تزریق فیلر به لابیا

شلی لابیا ماژور به عنوان “هیپوتونیکی” شناخته می شود و ضعیف شدن لبیوم ماژور به عنوان “هیپوتروفی” شناخته می شود. در این موارد می توان با تزریق فیلر به لابیا مانند استفاده از فیلر اسید هیالورونیک (HA) در ناحیه تناسلی مشکل را حل کرد. پرکننده های لبیا باعث افزایش حجم لب های بزرگ و بیرونی تناسلی  می شود.

از دست دادن حجم در لب های بیرونی واژن یک مشکل رایج در زنان است و احتمال ایجاد آن پس از زایمان، یائسگی و یا کاهش وزن شدید بیشتر می باشد.. این تغییرات می تواند اعتماد به نفس را تحت تاثیر قرار دهد، لابیاها ممکن است تغییر شکل دهند که شل و نامتقارن شدن آنها بیشتر به چشم بیایند، به خصوص اگر رنگ ناحیه تناسلی تیره تر باشند.

جدای از ظاهر، لابیا بزرگ به عنوان نوعی بالشتک در هنگام رابطه جنسی عمل می کند. از دست دادن حجم لابیا می تواند باعث ناراحتی در حین رابطه جنسی شود . همچنین ممکن است حس جنسی مناسب در حین مقاربت از بین برود . تزریق فیلر به لابیا بزرگ می تواند به شما کمک کند ظاهر آن جوان تر باشد .

  • علل شل شدن لابیا چیست؟

شل بودن لابیا باعث می شود اندام تناسلی پیرتر از آنچه هست به نظر برسد، این مشکل می تواند ناشی از عوامل زیر باشد:

  1. ساختار ضعیف کلاژن به دلیل ویژگی های ژنتیکی فرد
  2. بارداری و زایمان
  3. افزایش و کاهش وزن سریع
  4. تحریک مزمن و دیستروفی
  5. دوره یائسگی
  6. سیگار کشیدن
  7. عادات بد غذایی
  8. داشتن پوست روشن
  9. سالخوردگی
  10. فشار

در تمام این موارد می توان از تزریق فیلرهای چربی یا تزریق اسید هیالورونیک در ناحیه تناسلی برای جوان سازی و افزایش حجم آن استفاده کرد. فیلرهای اسید هیالورونیک علاوه بر حجم دهی، اثرات مرطوب کنندگی نیز بر روی بافت دارند.

  • روش های افزیش حجم لابیا چیست؟

روش های مختلفی برای بازیابی حجم لابیا بزرگ وجود دارد.

1. تزریق چربی:

یک از روش ها استفاده از چربی است که با چربی خود بیمار انجام می شود و معمولاً چربی از قسمت داخلی ران گرفته می شود. مزیت فیلر چربی اینست که از بدن خود بیمار بوده و واکنش آلرژیک ایجاد نمی کند. ولی ریسک عفونت در آن زیاد است. حدود 60 درصد چربی دوباره جذب می شود و 40 درصد دیگر نتیجه طولانی مدت خواهد داشت.

2. تزریق فیلر اسید هیالورونیک:

اسید هیالورونیک ماده ای است که به طور طبیعی در بدن انسان وجود دارد. توانایی بسیار ویژه ای در جذب آب دارد از این رو بافت را مرطوب می کند. اسید هیالورونیک در تمام سلول ها وجود دارد. با افزایش سن سلول‌ها توانایی تولید اسید هیالورونیک و در نتیجه توانایی نگهداری آب را از دست می‌دهند، بنابراین بافت خاصیت ارتجاعی، ظاهر صاف و پر حجم خود را از دست می‌دهد. تزریق اسید هیالورونیک به عنوان یک پرکننده عمل می کند، باعث افزایش رطوبت بافت و کاهش خشکی می شود. تزریق اسید هیالورونیک به لابیاها حجم مورد نظر را به لابیا می دهد و ظاهر آن را بهبود می بخشد و همچنین باعث افزایش حس جنسی در حین رابطه می شود.

  • اسید هیالورونیک چیست؟

اسید هیالورونیک (HA) یک ماده طبیعی با ساختار “پلی ساکارید” (مبتنی بر قند) در بدن انسان است. از این رو سال هاست که در دنیای لوازم آرایشی و بهداشتی به طور ایمن از آن استفاده می شود. در بدن انسان بیشتر در چشم، غضروف، مایع سینوویال و پوست یافت می شود. به مقدار قابل توجهی در بافت های ریه، کلیه، مغز و ماهیچه ها نیز یافت می شود.این اسید در پزشکی و زیبایی کاربردهای مهمی مانند برجسته سازی  دارد.

عوارض استفاده از اسید هیالورونیک چیست؟

HA یک جزء طبیعی موجود در همه موجودات زنده است که دارای خواص زیستی مناسب است. حال با وجود نادر بودن عوارض پس از تزریق ممکن است موارد زیر دیده شود:

  1. قرمزی در ناحیه تزریق شده در روزهای نخست
  2. واکنش های آلرژیک
  3. نکروز بافت
  4. خارش
  5. درد خفیف در محل تزریق
  •  تزریق فیلر به لابیا مناسب چه کسانی هست؟

فیلر لابیا گزینه ای مناسب برای زنانی است که از ظاهر لابیای خود راضی نسیتند یا در حین رابطه جنسی احساس ناراحتی می کنند. افرادی که دچار افتادگی پوست اطراف ناحیه بیرونی واژن، بافت اضافی واژن، شل شدن لب‌های واژن یا تحریک جنسی کم هستند، کاندیدای مناسبی برای تزریق فیلر لابیا می باشند.

 

تزریق فیلر به لابیا
                                     تزریق انجام شده توسط خانم دکتر باقری بهزاد
  • فواید تزریق فیلر به لابیا چیست ؟

فیلرهای لابیا مزایای زیادی دارند، از جمله:

  1. نتایج فوری و طولانی مدت
  2. یک روش کم تهاجمی
  3. لابیا ماژور پرتر و محکم‌تر با ظاهر طبیعی
  4. افزایش عملکرد جنسی و راحتی
  • تزریق فیلر به لابیا چگونه انجام می شود؟

جهت تزریق فیلر به لابیا باید به پزشک متخصص زنان مراجعه شود .

ناحیه تناسلی در شروع عمل با محلول ضد عفونی کننده شسته و خشک می شود و از کرم بی حس کننده موضعی برای کاهش هر گونه ناراحتی احتمالی استفاده می شود. پس از آن، از یک سوزن نازک برای تزریق فیلر به لابیا استفاده می گردد.

اسید هیالورونیک به تدریج به بافت زیر جلدی تزریق می شود و سپس لابیا بزرگ ماساژ داده می شود تا اسید هیالورونیک در سراسر بافت پخش شود.

تزریق اسید هیالورونیک به لابیا ماژور می تواند ظاهری پرتر، جوان تر و احساس بهتری برای بیماران ایجاد کند. در بیشتر موارد یک جلسه تزریق برای رسیدن به نتیجه مطلوب کافی است.

میزان پر شدن با توجه به اندازه لابیا، میزان افتادگی و اهداف زیبایی بیمار تعیین می شود. بلافاصله پس از تزریق نتایج قابل مشاهده هست. ممکن است مقداری تورم یا قرمزی جزئی در محل تزریق دیده شود، اما این عوارض جانبی به زودی از بین خواهند رفت. نتایج درمان می تواند بین 1 تا 2 سال باقی بماند ولی برای تمدید تزریق نیاز هست که هر ٨ ماه به پزشک متخصص مراجعه شود.

این درمان نیازی به استراحت ندارد، بنابراین شما می توانید بلافاصله فعالیت های روزانه خود را از سر بگیرید.

 

برای برنامه ریزی و مشاوره شخصی خود می توانید با شماره 88328350-021  تماس بگیرید و یا به صورت آنلاین وقت بگیرید.

تزریق فیلر به لابیا (لبیا)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بازگشت به بالا